La fiecare aniversare ne place să ne amintim de începuturi și să ne bucurăm de frumoasa evoluție. Anul acesta nu face excepție și ne-am zis că ar fi frumos să urmărim împreună firul poveștii ApiLand.

Timp de citire: 3 minute


Proiectul nostru a început în 2002, cu 2 oameni pasionați de stilul de viață sănătos și de apiterapie.
Pe atunci, piața din România nu manifesta un interes activ față de toate produsele stupului, ci doar mierea se bucura de aprecierea corectă. Valoarea terapeutică a lăptișorului de matcă pur sau a polenului era prea puțin cunoscută iar consumul acestora prea puțin încurajat. Așa că ne-am lărgit orizontul și am privit spre piața apicolelor din America, unde am început să exportăm polen uscat. Colaborarea cu C.C. Pollen a fost primul pas spre ceea ce avea să devină ApiLand.

Un an mai târziu am participat la Congresul de Apiterapie din Passau - Germania, unde am întâlnit adevărați specialiști care au apreciat polenul nostru. Patrice Percie du Sert, pionierul polenului crud în Franța, a fost și el impresionat de calitatea polenului din România și la scurt timp am început colaborarea. Împreună, am dezvoltat interesul pentru polenurile crude monoflore și am studiat îndeaproape particularitățile acestora. Am fost plăcut surprinși de complexitatea și de valoarea terapeutică a fiecăruia dintre ele  și am început să susținem financiar apicultorii care doreau să dezvolte producția de polen crud.
Încet, încet am dezvoltat cea mai variată gamă de polenuri crude monoflore din România.

                     
                                                   


Următorul an cu însemnătate pentru noi a fost anul 2008, când, în urma unor studii efectuate în Japonia, beneficiile lăptișorului de matcă pur au fost recunoscute și de către medicii români, care, au început să îl recomande ca adjuvant în tratarea unor afecțiuni grave, precum este scleroza multiplă. În acel an, interesul pentru lăptișorul de matcă pur a crescut cu 400% și nu a mai scăzut niciodată, ceea ce este o dovadă a eficienței lui.


                                                

În 2009 ne-am lansat și pe piața din Ungaria iar în 2011 pe piața franceză. Acum, în 2021 produsele apicole marca ApiLand sunt prezente în cele 3 piețe și au câștigat încrederea a sute de mii de oameni. În tot acest timp, echipa s-a mărit de la 2 la 35 de oameni, care lucrează în permanență la dezvoltarea serviciilor ApiLand. 

Acestea fiind spuse, nu te mai reținem aici pe blog, ci te invităm pe site să te bucuri de reducerile aniversare.

Suntem de 19 ani alături de tine cu hrană pentru trup și suflet.